projekt på gång

Vaknade sent idag efter nattens jobb, nu ska jag bara jobba i natt och sen är jag ledig 4 nätter. Gud så skönt det ska bli. Johan är i studion idag också, han skulle komma hem runt 18 snåret och då ska vi ge oss ut på en löptur. Härlig start på veckan inte sant? I kväll ska vi äta lax och färskpotatis, riktigt gott! Och sen är det bara att cykla iväg igen vid 20.30 tiden. Johan ska också jobba i natt, skoj!

Denna veckan ska gå i pysslandets tecken har jag tänkt. Har flera projekt nu som ska göras, så jag måste ner till stan och inhandla lite saker. Ska börja med att köpa vit målarfärg och måla våra balkongmöbler. Det kommer bli snyggt. Och det ska bli så roligt. Tänk, jag trodde aldrig att jag skulle bli fru pysslig ;)

Vad har ni för spännande planer under veckan?


Världens bästa


Kommentarer
Spessartin

HEhe, den konsumtionen av alkohol man hade förr var rätt stor, idag är jag ju helt jättekänslig för alkohol och kan och vill inte dricka så mcyket alls. Bakfyllan som "stor" är ju helt vidrig. Fy tusan. Sen är det ju friheten att ha bilen och kunna köra när man vill, den är väldigt mycket värd för mig.

2009-06-08 @ 20:12:43
URL: http://spessartin.blogg.se/
caroline

självklart får man göra det, den är från H&M. :)

2009-06-09 @ 08:06:22
URL: http://winneroth.blogg.se/
Lisa

ja men det e bra att man kan inspirera :) har ju själv hittat massor av sån där inspiration här på internet! så enkelt egentligen att göra själv! och bara man börjar så brukar man inte kunna sluta :) ha ha!



har gjort en skön springtur nyss, är så underbart väder ute.. sol, men inte för varmt liksom! så ska slita mig från denna och ta och måla lite småpyssel här hemma, finns hur mkt som helst.. så man e lite seg att komma igång :) låter som ni ska ha en finfin vecka iaf!



ha en bra dag! kram.

2009-06-09 @ 10:52:38
URL: http://fliza83.blogg.se/
Sara

Åh vilken fin bild på er! Vi springer i spåret på Kronoparken. Gillar att springa i skogen. kram

2009-06-09 @ 20:37:21
URL: http://blogg.petersara.se
Spessartin

Att känna att man mår dåligt för at man inte tränar är ändå rätt positivt. Jag menar, att man ändå på något sätt förstår att man skall träna. Tänk så många som inte tränar och som heller inte förstår att de faktiskt mår skit och att de skulle må så mycket bättre om de bara kom igång och gjorde någonting...



Det var supergött att träna idag och jag mår så otroligt bra nu på kvällen, en tillfredsställelse som är helt enorm. Hoppas att jag kan träna i alla fall någon gång i veckan framöver, jag behöver ju det så väl!

2009-06-09 @ 22:06:37
URL: http://spessartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0