mat & muffins

Det här kommer att bli min nya blogg. Den kommer bli mindre personlig och istället handla mer om bakning, matlagning, friluftsliv, träning & hälsa.
Med andra ord om bakverk & träningsvärk :-)

Självklart kommer jag även bjuda på annat om mig, om oss & vad som händer i vårat liv, fast inte i samma utsträckning som i den förra bloggen. Men jag hoppas du följer med även här! Kom även gärna med egna recept på bakning & matlagning eller tips & råd om träning & hälsa. Vi kan ju alltid lära oss av varandra!



Kommentarer
Hanna

Dom där muffisen såg helt underbara ut!!

Mumma! =P

2009-06-01 @ 18:07:38
URL: http://hannibabe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0