dags för nya tag (igen)

Efter nästan en hel veckas förkylning så längtar jag oerhört mycket ut i spåret just nu. Komma ut och springa och bara vara ute i naturen. Man blir ju verkligen tröttare av att bara vara inomhus hela dagarna och skifta mellan sängen och soffan i stort sett. Någon kortare promenad har det allt blivit, men det är ju på en helt annan nivå.

I dag efter ca 12 timmars sömn så känns det som att jag snart är på G igen. Så imorgon försöker vi ta nya tag igen då, nu borde ingenting kunna komma ivägen eller hur? :-)

Men idag blir det också att kurera sig. Med kaffe, c-vitamin, satsumas, "Vinterchoklad" och häng framför tvn. Det regnar ute för tillfället, men blir det uppehåll senare så ska jag nog masa mig ut på en kortis. Behöver verkligen frisk luft! Hoppas ni mår bra där ute och att ni har en mysig helg att se fram emot.




Detta längtar jag efter mest av allt just nu



Kommentarer
Sara

Hehe, nej vinterchokladen va inget för mig=) åt två bitar de fick räcka, min mamma har inte bestämt sig för om hon gillar den än dock=)



Hemskt tråkigt att vara sjuk, hoppas du blir av med den helst snart!

2009-10-22 @ 14:19:09
carolina

vad är vinterchoklad? jag löper hellre på hösten faktiskt, längtar ut nu. har mest blivit powerwalks, men det duger det med!

2009-10-22 @ 14:52:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0