min morot

I dag ska vi ut och springa. Jag älskar att springa tillsammans med Johan, det har liksom blivit till våran grej. Han pushar mig, skäller på mig, hejar på mig och ger mig ett driv utan dess like när vi är ute och springer. Allt för att jag ska kämpa, orka och förbättra mina resultat gång på gång, trots att svetten rinner, benen värker och jag flåsar utan dess like. För han vet att jag orkar och kan. Han är min stora morot och inspiration ute i spåren. Han är min stora drivkraft.

Planen är att vi ska cykla ut till Färjestad och springa vid Tyrstugan. Där finns det spår på 2,5 och 10 km. Antingen blir det ett par varv runt 2,5an om vi inte slår på stort och springer milen dvs. Inget är omöjligt! :)



Kommentarer
sara

Hihi, ja brukar gå där vid tyrstugan, då kommer du springa i skogen ja promenerar=)Fast de va längesen ja gick där nu!!! Borde sätta igång igen!!

2009-09-05 @ 08:42:28
Anki

Härligt att ha någon som pressar dig det där extra. Alltid bra att ha..:)



Jag tänker inte heller så mycket på det mer än att jag ser till att jag får i mig det protein jag behöver varje dag så jag inte tappar i vikt, vilket jag gör väldigt lätt...



Hur folk i Lyxfällan tänker kan man verkligen undra. Förmodligen inte alls.. Det som är mest hemskt är att hälften av dem som är med verkar arbeta som ekonomer också....Kan ju tycka att de borde ha lite bättre ansvar gällande ekonomin då...



2009-09-05 @ 10:21:52
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Sandra

Det är jättebra att ha någon som driver på och som kan säga till när man håller på att ge upp psykiskt, men inte fysiskt :) Hoppas att ni får en härlig löpning och lördag.

2009-09-05 @ 11:02:43
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Spessartin

Så skönt att springa! Är lite avis, men känner att yoga 2 igår var tillräckligt för mig. På tisdag skall jag och pappa ut en runda om vädret är okej, annars blir det spinning för min del, första gången på väldigt väldigt länge.

2009-09-05 @ 11:52:11
URL: http://spessartin.blogg.se/
Anki

Jodå, det gick helt okej.. Känns fortfarande att jag nog inte skall ge mig ut och springa milen än men det gjorde inte ont i alla fall...:)



Hoppas att er tur gick bra också?

emma

Uj va ni är duktiga! Jag blir andfådd bara av att TÄNKA tanken att springa! ;)



Heja heja!

2009-09-06 @ 00:43:30
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0