veckans träning

Löpning: 1,7 mil

Cykling: 6 mil

Idag ska jag kika på vad www.friskissvettis.se/karlstad har för pass som kan passa för mig under veckan. Vet i alla fall bestämt att jag ska gå på Core på torsdag och söndag, det är grymt bra träning för min rygg. Ska också ge mig ut i löparspåret såklart, även fast det inte alls är lika kul att springa utan sällskap av mannen. Så är det bara, det har liksom blivit lite av våran grej som vi gör tillsammans. Nu ska jag snart ge mig iväg på cykeln och trampa hemåt från syster, en mils trampande känns som en riktigt bra start på dagen.


Kommentarer
Sara

De e såå härligt när alla goa pass kommer tebax på schemat=) har redan bokat ett pass till nästa vecka, body attack.. sååå himla roligt konditionspass=)

2009-08-23 @ 10:37:30
AnnaMalin

Härligt tjejen, jag inspireras som sagt av dig, verkligen! Core är ju toppen, har sj varit ledare i d på ett par företag, men när jag slutade tappade jag den träningen... ska ta upp det igen för det är ju grymt bra för kroppen :-)



Det är www.njoy.se - där kan ni kika lite. Står inget om relaxavd på min www.svavaspa.com-sida, men har ju en sida på nJoy's också :D Gör ni helt rätt i att boka det, är verkligen bra där! :-) Bara att fråga mig om ni funderar över ngt.



KRAM!

2009-08-23 @ 13:11:09
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Lisa

jaha ska han vara borta en hel vecka.. oj då.. men ja, de kan vara skönt att längta lite efter varann ibland med :) hihi..



friskis och svettis, gud vad jag önskar att vi hade haft det här med.. här finns bara dyra gym :( och passen som jag gillar har de slutat med oxå.. illa! ha en bra dag! kramar.

2009-08-24 @ 08:41:23
URL: http://fliza83.blogg.se/
Anki

Vad roligt med fjällvandringen. Skulle själv vilja ta mig till Kebnekaise någon gång! :)



Härligt med höstschemat som sätter igång på alla gym. Så roligt med alla alternativ som dyker upp igen efter sommaren..:)

2009-08-24 @ 09:12:48
URL: http://metrobloggen.se/anki85


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0