det gäller att passa på

Nu när det har varit så extremt varmt ute, så har faktiskt löpningen fått ligga på is lite. Inte för att inte lusten har funnits där, utan bara för att jag klarar verkligen inte av att springa i denna värmen. Men i går så mulnade det på och började regna lite lätt framåt kvällen, så då passade vi på att ta en löptur Johan och jag.

Däremot så var det lika kvavt och varmt ändå, och det var riktigt jobbigt att springa just för att det känns som att det inte finns något syre. Jag har verkligen svårt att springa i värmen, vilket är synd för jag vill verkligen. Men det var ändå skönt att komma ut på en tur även fast det blev lite kort, men till veckan ska det visst bli sämre och kallare väder och då blir det självklart fler och längre springturer!



Kommentarer
Sara

Usch ja håller med dig, ja har försökt vara ute och gått, men de finns ingen luft och ryggen blir blöt för ingenting!!!

2009-07-04 @ 11:45:23
Spessartin

Jag saknar löpningen jättemycket och tänkte springa imorse men redan då var det på tok för varmt, det får bli när det blir svalare, man skall ju inte utsätta sin kropp för en massa dumt heller. Jag känner att jag är så medtagen av värmen nu att jag har nog med att leva :S

2009-07-04 @ 16:54:08
URL: http://spessartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0