Shakti spikmatta

Ni är säkerligen redan många som har provat på spikmattorna, men har ni inte gjort det så måste jag tipsa om denna!


Den är oerhört skön att ligga på, det gör inte speciellt ont och man känner sig oerhört avslappnad på en gång. Det är en känsla som är svår att beskriva och man måste nästan prova själv för att förstå känslan. Jag ligger på den varje dag ca 15-30 minuter och den hjälper mig oerhört mycket. Spänningar i nacke och rygg minskar och jag känner mig väldigt avslappnad. Verkligen ett bra tips mot onda ryggar och om man har svårt koppla av eller stressa ner.

"Forskning visar att Shaktimattan har en förmåga att minskar smärta i kroppen och minska inflammation.
Spikmattan sänker även blodtrycket, stärker immunförsvaret och ökar uppbyggnad av ny vävnad. Med hjälp av Shaktimattan kan du också lösa upp stress samt öka metabolismen (förbränningen). Shaktimatten frigör endorfiner och oxytocin, ämnen i kroppen som gör oss lyckliga, avslappnade och mer energiska. Vid regelbunden användning kan även djupgående spänningar och stress försvinna, och du blir mer avslappnad och lycklig"


Kommentarer
Sara

Hej! Så du har en ny blogg nu? Det blev aldrig någon med lösenord? Förstår om du inte vill vara så privat längre.. Du får lägga upp en massa smarriga recept så man får lite inspiration tänker nämligen baka i veckan...var länge sen nu! :) Cupcakes funderar jag på... kram

2009-06-01 @ 16:31:15
URL: http://blogg.petersara.se
♥ Nina ♥

Hoppas "hypen" lever kvar om ett år, då ska jag testa en jag med!

2009-06-02 @ 09:03:57
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Jenny/F/oto

Älskar spikmattan! Den är verkligen en god investering!

2009-06-03 @ 15:53:06
URL: http://jennyfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0