en riktig myshelg

Fredagskvällen var mycket lyckad. Massa tjejsnack och skvaller sådär som det brukar vara när man sitter och tjötar ni vet. Kul att träffa Emma också, det var himlans längesen som sagt. Kvällen slutade tom med ett besök på krogen. Vet inte när jag var ute sist, så eftersom lusten föll på så tog vi tillfället i akt. Tänkte gå till Ankan först, men alldeles för lång kö och likadant på Koriander, så det slutade med att vi hamnade på Harrys. Mycket trevlig kväll faktiskt, men nu dröjer det nog lika länge igen innan jag sätter min fot på krogen törr och gammal som man är haha :-)

Lördagen bestod mest av horisontalt läge, varvade mellan sängen och soffan och kan väl säga att jag har mått bättre i mina dagar! Vet inte hur många ggr jag tänkte "det är inte värt det" hahaha! Men vilken tur att jag hade en underbar sambo hemma som passade upp med allt från mat till ompyssling :-) Kvällen spenderade vi i soffan med god soppa, godis och 2 filmer. En riktig myskväll med andra ord.

I dag ska vi åka till Åmål och hälsa på som sagt, blir nog där ett par timmar. Vinterdäcken ska på och det blir nog lite middag kan jag tänka mig.

I morgon ska vi ut och springa igen, denna gången ska vi springa terräng. En runda i skogen på 3,3 km och enligt Johan ska den vara riktigt jobbig. Jag har aldrig sprungit i terräng innan så det ska bli roligt! Det ser jag fram emot :-)




Här ska vi springa imorgon!



Kommentarer
Anonym

Låter som att ni hade det riktigt trevligt..:)



Skoj med terränglöpning. Riktigt sugen jag också men har bestämt att vänta med löpningen till jag kommer hem från fjällen igen.. Vill inte riskera att få ont i vristen igen så att jag inte kan åka skidor..

2009-10-25 @ 21:32:23
Anki

Den var riktigt god faktiskt. Smakade nästan lite som Soleroglassen (tror jag den heter). Yoghurten och hallonen gav en riktigt frisk och god smak.. Fast helst hade jag förstås velat testa vinter edition.. Men den som väntar på något gott...ler



Vet inte om jag heller känner så stor skillnad på mina tabletter. Men känns bra att äta de ändå, förhoppningsvis skadar det ju inte iaf..:)

2009-10-26 @ 09:42:40
URL: http://metrobloggen.se/anki85


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0