ny träningsvecka

Ungefär såhär har jag tänkt att veckans träningpass kommer att se ut, som vanligt kanske något pass eller intensitet byts ut beroende på lust och humör. Men på det stora hela är planeringen såhär i alla fall:

Måndag: Efter att ha jobbat hela helgen och har en natt kvar, innan helgpasset är över, så börjar veckan med en vilodag. Varken lust eller ork finns idag, då nattjobbet tar det mesta av energin.

Tisdag: Distanslöpning med Johan, får se vart vi springer och hur långt det blir. Beror på lust och väder :)

Onsdag: Skivstång på friskis, förmodligen ett lunchpass. För mig som avskyr att dega i gymmet, är skivstång en perfekt lösning för att träna styrka.

Torsdag: Dags att vandra igen! Den här gången blir det Jäverön runt med Johan, en vandringsled på ca 1,7 mil. Ska bli skönt att komma ut i skogen igen och förhoppningsvis har alla hemska älgflugor som attackerar en dött av kylan så vi slipper dom denna gången.

Fredag: Vilodag och sen nattjobb 21-07.

Lördag: Distanslöpning eller kanske intervaller med Johan, vi får se vad vi känner för. Nattjobb 21-07.

Söndag: Långpromenad ca 8 km


Känns som en bra och lagom träningsvecka!



Kommentarer
Spessartin

Låter som en skön vecka. Själv skall jag ta yogan på onsdag och sedan skall jag faktiskt provjogga en kortare sträcka i slutet av veckan - gissa om jag längtar!

2009-10-12 @ 19:30:41
URL: http://spessartin.blogg.se/
Anki

Låter som en riktigt bra plan för den kommande veckan som sagt...:)

Anki

En almanacka är som sagt ett måste. Jag älskar att planera och ha koll så skulle aldrig klara mig utan min..:)



Är som sagt riktigt nöjd med förra veckans träning.. Kändes som jag fick till många bra pass så nu hoppas jag den här veckan blir lika bra..:)

2009-10-12 @ 21:04:18
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Anna

Du är verkligen duktig och ligger i med träningen. Jag har fått ont i halsen så jag överväger att hoppas över träningen.



Ja, de skulle vara snällt om jag fick din dust it=) tycker du inte om den?

2009-10-13 @ 12:00:58
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Ann-Sofie

Det låter som mer än en lagom träningsvecka. Själv ska jag ta en promenix strax, bara tvättmaskinen blri därig så jag kan hänga allt. =)



Gillar heller aldrig att dega på gym, eller inte då jag tränade på gym vill säga. Då var det styrketräning för hela slanten. Avskyr när människor mer har det som en social mötesplats och degar vid vikterna eller maskinerna så får en annan stå och vänta för att de måste juh hinna prata under tiden. :P

2009-10-13 @ 15:14:33
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Anki

Löptightsen jag köpte är från Nike. Köpte ett par trekvartstights därifrån i våras i samma modell som jag var jättenöjd med så kändes som att det bara kunde bli lyckat med likadana i lång modell också..:)



Tjockare vintertights skulle jag egentligen också behöva men jag har bestämt mig för att köra med de här så länge det går så kör jag på längddräkten sedan.. Känns som att det fungerar lika bra..:)



2009-10-13 @ 22:50:53
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Lisa

hmm.. ja människor är roliga de :) de tror att de kan allt, endel iaf.. sjukt knepiga! och sjukt dryga! låter som en bra träningsvecka :) hoppas att ni får det med! ha en underbar dag! kramar.

2009-10-14 @ 08:35:55
URL: http://fliza83.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0