spring

Dagens springtur var inte alls lika bra som i måndags. Trots att jag var pigg och taggad så var benen tunga och lusten fanns nog inte riktigt. Vi sprang vid Färjestad och det blev "bara" 2,5 km idag, allt är ju bättre än inget. Men så är det, ibland går det bättre och ibland sämre, men det var i alla fall skönt att komma ut och röra på sig! Och jag kan säga att jag har riktigt härlig träningsvärk i benen/låren efter terränglöpningen i måndags :-)

Har varit ledig idag och förutom löpningen så har jag bara varit hemma. Städat en hel del och bara myst omkring i slökläder och njutit av ledigheten helt enkelt. Nu ikväll ska vi äta Johans supergoda tonfiskpaj och kolla på ett par avsnitt av den nyupptäckta serien "The wire". En väldigt skön dag måste jag säga, jag tycker om att bara vara.

Eftersom Johan ska iväg och jobba i natt, så blir det nog en tidig kväll för min egen del. Tror bestämt att jag ska lägga mig tidigt, läsa bok och samla energi till morgondagens löptur istället.

Trevlig kväll!


Kommentarer
veronika

sv: nej usch önska jag inte hade tagit sprutan, mår pyton men kanske slipper svininfluensan istället kan man hoppas då :)

2009-10-29 @ 20:27:00
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Anki

Att bara få komma ut och röra sig en stund är ju som sagt riktigt skönt..:)

Kristian

Vissa säger att de springturer som känns värst, känns tyngst, känns hemskast är de allra bästaste. (Jo. Det är en giltig komparering i sammanhanget. :P) Ja, för mig får det dem att kännas bättre i a f.



The Wire, säger du? Ska sätta det bakom örat. Spontant fick det dock mig att minnas Wired in the Blood en av de absolut bästa deckarserierna! Hmm.... Tror bestämt att jag behöver hitta dem någonstans ifrån nu snart.......

2009-10-30 @ 10:45:09
URL: http://vagordudar.blogspot.com
Natasha

2,5 km är inte så dåligt! Idag har jag också varit och joggat. Tråkigt bara att min stegräknare gått sönder.

Hoppas att du får en kanonbra fredag!

2009-10-30 @ 11:00:08
URL: http://www.natashasblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0