väntans tider

En av mina sämsta egenskaper måste nog vara att jag är lite av en expert att skjuta upp en del saker. Inte allt utan det handlar mest om dom där jobbiga och tråkiga samtalen som man borde/måste göra. Jag tänker "det där kan jag göra imorgon" och helt ärligt så vet jag inte varför jag gör så. Jag har inga problem med att prata med folk eller något liknande. Och hur svårt ska det vara, det är ju bara att sätta sig och ringa så är det klart på fem röda sen. Det gäller bara att få tummen ur! Och nu har min lista med samtalen som jag måste ringa blivit rätt så lång, så jag får nog börja beta av den lite.

Lång sovmorgon idag, vaknade visserligen till när Johan kom hem från nattens jobb vid 07 men somnade om. Vaknade istället när grannen besämde sig för att börja borra i betongen, underbart ljud. Lite svårt att somna om då och lika bra att gå upp och få i sig lite kaffe.

Börjar lite lätt att ladda inför nattens och helgens jobb, fredag tom måndag natt kör vi sen är långveckan över. PUH! Bara 6 nätter kvar att jobba nu innan det är dags för 1 veckas semester, gud så skönt det ska bli. Det kändes inte alls roligt i somras när jag hade så kort semester som jag hade, men nu är jag ju glad över att jag sparade lite dagar och kan vara ledig lite nu också.

Det är också 6 dagar kvar till vi ska på Winnerbäck & ca 30 dagar kvar tills jag får besked. Inget är ju som väntans tider eller hur? :-)

Trevlig helg!



Melanie & My - syskonkärlek



Kommentarer
muu

detta är ingen bild som borde vistas ute på internet vettu

2009-10-30 @ 12:50:39
Melanie

hahaha jodå, du är så snygg så;)

2009-10-30 @ 15:20:42
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Sara

vad härligt med semester! Vi ska också ha lite semester nästa vecka för vi ska åka till england ons-sön och hälsa på min kusin. Ska bli skönt att komma iväg lite. Väntar du på besked om jobb eller är det något annat spännande? :) kram

2009-10-30 @ 16:41:43
URL: http://blogg.petersara.se
Sara

väntans tider? på vad?? kramar

2009-10-30 @ 17:34:41
Anki

Varför göra något idag som går att skjuta på till imorgon liksom..;)



Vad får du besked om 30 dagar om? Nu blev jag ju nyfiken..:)

2009-10-30 @ 21:17:11
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Lisa

Ja nu e jag med nyfiken, vadå 30 dagar? NYFIKEN som en tok :)



UL gick bra iaf, såå skönt! Hoppas att du får en underbar Halloween gumman!

2009-10-31 @ 08:25:09
URL: http://fliza83.blogg.se/
Irina

Är precis likadan när det gäller att ringa samtal. Tänk att det ska vara så svårt!

2009-10-31 @ 16:24:44
URL: http://rosaglasogon.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0