Mot Åmål

Igår sprang vi på Skutberget, underbart underlag att springa på och fantastiskt natur med vatten och klippor. Vi trotsade blåsten och duggregnet och det var faktiskt perfekt springväder. Tog 5km rundan med världens mardrömsbacke, hugaligen vad det sög i benen! Men det är bara att bita ihop och tänka på vilken bra träning det är att springa i sådana branta backar. Passet kändes riktigt bra i alla fall och tempot var också bra och slutade på 29 min blankt.

Kvällen avslutades med besök av syster. Vi lagade middag, drack rödvin och planerade några kommande konserter. Biljetter är bokade till Moneybrother nästa helg och Winnerbäck i november. Bättre kan det ej bli.

Idag ska det tvättas och packas, vi åker ju till Åmål i eftermiddag. Ska packa inför vandringen och kolla igenom vad vi behöver ha med inför den. Och även löparkläderna packas ner då vi tänkte springa en 6km runda senare ikväll när vi kommit fram. Kommer bli härligt att åka iväg lite, hälsa på svärföräldrarna och bli lite bortskämda. Och att mysa med missarna såklart, dom har ju varit där nästan 1½ vecka nu på semester :-)


Vandring Jäverön sommaren 2008



Kommentarer
Anki

Tack så mycket! Är faktiskt riktigt nöjd med nya färgen... Får dock höra av mamma när jag dyker upp i ett rum att det är ovant så det är inte bara jag som tycker det i alla fall.. Inte så konstigt med tanke på att jag i stort sett var sönderblonderad före i och för sig..:)



Nya projekt är som sagt riktigt skoj. Lovar att de dyker upp på bloggen var eftersom jag tar tag i dem..:)



Vad härligt att kunna springa i sådan natur! Backar är ju underbara för att de tar så bra också...:) Hoppas ni får några underbara dagar hos svärföräldrarna!

2009-09-23 @ 10:40:31
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Natasha

Det låter så härligt!

2009-09-23 @ 13:36:33
URL: http://www.natashasblogg.se/
Ann

Ja, jag hoppas verkligen jag törs anmäla mig när chansen kommer!

Hoppas oxå man slipper fundera över "vart tog den där elden vägen..."

2009-09-23 @ 16:20:56
URL: http://annsanns.blogg.se/
Lisa

Ja de va verkligen underbart med semester :)

Och hoppas att ni får det skoj på vandringen med..

kramar!

2009-09-23 @ 17:06:38
URL: http://fliza83.blogg.se/
Spessartin

Jag kände mig verkligen svinbra efter den där rundan. Nu har jag mest bara ont. Jävla rygg. Sååå frustrerande.

2009-09-24 @ 19:47:35
URL: http://spessartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0