Tillbaka på hemmaplan

Nu är vi tillbaka på hemmplan igen efter 2 härliga dagar i Åmål. Direkt när vi kom fram åkte träningskläderna på och vi åkte ut till Hanebol och sprang en skön 5 km runda i kvällsolen i skogen. Det finns så många fina spår där ute och många olika distanser att välja på. Och nu på hösten är det ju fantastiskt att springa i skogen med den klara luften och alla härliga färger.

Igår gick vi våran vandring, Storspåret 23 km. Himlen var blå och solen sken och mer än det kan man ju inte be om. Riktigt fin vandringsled med mycket fint att titta på efter vägen. Efter ca 11 km stannade vi och grillade precis vid vattnet, hur skönt och vackert som helst. Mycket lyckad vandring måste jag säga och vi var ute ca 7 timmar inklusive raster osv.

Vistelsen avslutades med lunch med svärföräldrarna i hamnen och sen var det dags att åka hem. 2 härliga dagar och man kan ju inte påstå att vi legat på latsidan direkt ;)

Men nu ska vi försöka ladda inför helgens jobb, trevlig helg!


Kommentarer
Spessartin

Vad hade du för problem med din rygg?



Jag hoppas verkligen att detta går över snart, för jag kände att jag hade fått sånt bra flyt i träningen och allting och nu är det totalt träningsförbud, men jag gör allt bara jag blir bra så snart det går, så det är ju verkligen bara att vila.



Låter som om ni haft det riktigt skönt, tyvärr missar jag ju allt vad löpträning heter sköna höstdagar nu, men men....

2009-09-25 @ 22:10:59
URL: http://spessartin.blogg.se/
Sara

Hej=) gud vad ni är nyttiga, tror minsann ja ska sluta läsa din blogg=) nej ja skojja, verkligen glad för eran skull att ni har de trevligt tillsammans=)

Om inte annat kanske du peppar mig att starta mina promenader igen=)

Kraam

2009-09-26 @ 12:10:23
URL: http://sweettoth.blogg.se/
AnnaMalin

Vad härligt med en sådan långvandring! Jag blir verkligen inspirerad när jag kikar in här :-) Skulle också vilja styra upp en riktig tur ngn gång!



Hoppas att du har en bra helg annars tjejen!! Kram!

2009-09-26 @ 17:11:05
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Anna

Duktiga ni är!



ha en trevlig söndag.

2009-09-27 @ 14:01:31
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Anki

Låter som några underbara dagar!



Att springa i skogen är ju så skönt. Luften är så härlig där.. Även om jag är allergisk så gillar jag det ändå.. Är något speciellt med skogen..

2009-09-28 @ 10:26:10
URL: http://metrobloggen.se/anki85


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0