en får tacke!

Jag & min syster är lite smått besatta i Johan Persson som spelar med Winnerbäck. Och på konserten i onsdags kunde vi inom det närmaste konstatera att allting inte var som det skulle. Johan hänger alltid framme med Lasse och lirar på gitarren så den nästan går sönder, men inte denna gången. Nu satt han endast bakom pianot under hela konserten och med en mössa på sig till råga på allt. Mycket märkligt och vi hade på känn att någonting var fel. När konserten var slut och dom stod framme och tackade, såg vi direkt att han var sjuk! Likblek och dan och det såg ut som han skulle kollapsa vilken sekund som helst.

Igår blev konserten i Stockholm inställd pga sjukdom i bandet. Så det var ju bara en jävla tur för oss alla som såg Winnerbäck & bandet i Karlstad i onsdags, att Johan orkade vara med så inte den konserten också blev inställd. PUH! Lyckad konsert för övrigt, inte den bästa av alla gånger jag sett honom.
Men visst var det bra :)

Redan fredag idag, herregud vad tiden och dagarna sticker iväg! Det är jag nog inte ensam om att tycka för den delen heller. Planerna för dagen är att följa med Johan till Kilenegården och springa 10 km. Just nu regnar det som tusan ute så det känns ju som en härlig start på dagen och den löpturen ;) Sen bär det iväg till veterinären för att inhandla kattmat. Vi åker ju till Åmål till veckan och efter det ska katterna stanna ytterligare en vecka. Mina svärföräldrar vill så gärna ha dom hos sig, dom blir oerhört bortskämda dom små liven.

Under helgen händer det inte mycket. Nattjobb som gäller för både mig och Johan, sista rycket för mig nu sen är det 8 dagars semester som gäller. Inte helt fel nej. Ska väl se om vi kan få till en kortare löptur på söndag, annars blir det väl bara att jobba och sova i stort sett.

Vad har ni själva för planer under helgen?



Winnerbäck & bandet Ransäter sommaren -08



Kommentarer
Lisa

Tack, dagen vart kanon :)

Ihelgen blir det jobb, middagsmys och en hel del fars dag firande!

Själv då?

2009-11-06 @ 08:30:02
URL: http://fliza83.blogg.se/
emma

Vilket underbart väder att springa i!! ;)



Själv ligger jag inne under en filt, men måste snart ut i regnet jag med. Helgen kommer bli lugn hoppas jag, min första lediga helg på två månader!!

2009-11-06 @ 12:04:32
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/
Anki

Vilken tur att ni fick se honom i alla fall..:)



Härligt med en löptur. Dock måste jag erkänna att jag själv precis skall åka till gymmet och konditionsträna... Lite illa men vill inte ut i regn och mörker och sedan tänkte jag köra lite crosstrainer och det finns ju faktiskt inte utomhus...ler

2009-11-06 @ 14:45:12
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Spessartin

Skönt att er semester närmar sig med stormsteg! Sååå gott!



Hoppas löpturen gick fint, jag är lite tagen efter in igår, men imorgon är tanken att jag skall ut en sväng igen, det är verkligen ett gift!

2009-11-06 @ 17:41:06
URL: http://spessartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0