det är nog dags igen

För ungefär ½ år sedan så slutade jag med hästen som jag hade på foder. Vi klickade tyvärr inte, vilket är ett måste mellan häst och ryttare. Jag hade honom i ca 7 månader, men fick till slut inse att det inte fungerade.

Och som jag saknar det! Hästarna och allt som har med det att göra, jag är ju en hästtjej rakt igenom. Så nu börjar jag bli sugen på att leta efter en ny häst igen och den känslan blir inte mindre av att Johan peppar mig varje dag.

För mig är stall och hästar rena rama terapin, precis som bakning. Så nu är det nog dags att hitta en ny häst igen :-)



Kommentarer
AnnaMalin

Det är lägenhet som gäller, en trea vore toppen :-)



Nämen så trevligt, det tackar man såklart inte nej till :-) Det får vi styra upp tycker jag! En annan borde också ha laddat med fikabröd och kakor, det är ju toppen när folk kommer på spontanbesök (eller när man är sugen sj!) :-)

2009-07-08 @ 20:01:46
URL: http://annamalin.blogg.se/
Marielle

jag tycker absolut att man ska göra det som känns bäst för en själv innerst inne. Mår man bra av att få göra det så är det ok. Jag har ju mina långpromenader som är min terapi...och min träning..och min blogg...=)

2009-07-08 @ 21:00:36
URL: http://marielleekener.blogg.se/
Sandra

Men GUD va härligt med en sambo/pojkvän som verkligen stöttar dig i det! Underbart! Säger jag något om min häst här hemma blir det som en vägg framför ögonen på honom. ;) Han tycker väl kanske att det blir lite för mycket tjat ibland. Men skulle inte skada om han peppade mig ibland. Har en kompis vars pojkvän är likadan. Så du har det verkligen bra! =)

2009-07-09 @ 19:33:27
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Greta

Ja det är riktigt härligt att ha häst Och det är lika härligt att den man lever med förstår ens intresse.

Hoppas du hittar din vän.

2009-07-21 @ 22:58:20
URL: http://morgonstund.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0