give me an amen!

Efter att ha jobbat måndag och tisdag så är jag nu ledig onsdag & torsdag. Kör långveckan på jobbet nu och har sedan kvar fredag, lördag och söndag. Men på måndag morgon när jag går av mitt skift är det äntligen dags för SEMESTER! Som man har längtat såklart, underbart! Så nu kör vi sista rycket kära vänner sen har vi 2,5 vecka ledigt tillsammans. Tror vi tar med oss katterna och sticker till Åmål för att njuta och slappa, så fort som möjligt faktiskt.

Vädret ser ut att vara helt ok idag, i alla fall uppehåll för första gången på länge. Vi ska alldeles strax åka ut på en cykeltur, en sväng bort till Hammarö tror jag. Tar ungefär 1 timme att cykla i lugnt och skönt tempo, perfekt för en dag som denna. På vägen hem ska sushi inhandlas för att sedan avnjutas ikväll. Gott gott.

Igår kom även nyheterna om Winnerbäck ska ut på turné i höst i samband med den ny skivan. Hösten är räddad! Nu ska jag och syster planera in vilka konserter vi ska gå på, för det blir ju inte bara en :-) Den 4e november spelar han här i stan på LLA. Denna nyheten kan jag leva på länge.




Kommentarer
Spessartin

Så skönt att se slutet nu och se semestern ligga där! Det är ju så skönt när man inser att man faktiskt inte har så mycket jobb kvar innan ledigheten!

2009-07-15 @ 15:30:08
URL: http://spessartin.blogg.se/
Sara

Hey honey=) blev inget vindrickande ikväll=) men de får bli snart iaf=) Blev så mye idag, kom nyss hem från en långpromme med älsklingen.. hoppas ni hade en skön cykeltur=)

2009-07-15 @ 21:12:27
Helena af Sweden

Jag väntar fortfarande på dagen då jag känner att jag skulle kunna fortsätta ett par kilometer till :) Skam den som ger sig!!



Ha det gott

Helena

2009-07-15 @ 21:28:50
URL: http://www.hannaohelena.com
Anonym

Det är galet roligt att baka när man väl har lust till det! Men jag med mitt dåliga tålamod orkar inte med jäsdegar och grejer.. Därför är det ju kanon med muffins & paj som tar typ 10 minuter att slänga ihop ;)



Ha en skön dag i det fina vädret!

2009-07-16 @ 10:19:21
lasse! och hovet!

du har rockandroll i dina bröst!

2009-07-16 @ 16:05:30
Emma Palm

Hej!



Bakverk är så gott! Duktig du är! <3



Kram,

Emma

2009-07-16 @ 21:10:34
URL: http://www.emmapalm.se
Velfia

Vilken mysig bild! Winnerbäck? SHit.. det måste jag kolla upp - för han är verkligen ngn som jag skulle vilja se!

2009-07-17 @ 19:39:36
URL: http://velfiasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0