hej träningsglädje

Nu är träningsviljan och framförallt lusten tillbaka, jag känner mig riktigt taggad och det är dags att ladda om. Men bara för att knoppen är full av träninglust igen, så är kroppen däremot halvsjuk. Börjar bli riktigt förkyld (såklart) så vi får se hur veckan kommer bli rent träningsmässigt. Hoppas ju såklart att det går över fort, det kan ju ha med vaccinationen att göra också som vi tog i fredags.

Nåväl. Häromdagen fick jag hem nya Topphälsa och denna gången hade dom med ett helt gäng med bra core övningar som man kan göra hemma. Perfekt när man inte hinner iväg på pass eller för att komplettera annan träning såklart. Så jag tänkte köra dom ett tag framöver utöver den andra träning och se vad det kan ge för resultat.

Redan söndag nu och jag som jobbat helgen är glad över att den är slut, nu är det min tur att vara ledig. Gick upp tidigt idag, redan 11.30 för att kunna vända tillbaka på dygnet och kunna somna tidigt ikväll. Känns i knoppen att man bara sovit 4 timmar efter 10 timmars jobb, men jag somnar nog gott ikväll hoppas jag.

Trevlig söndag!



Kommentarer
Anki

Hoppas det inte blir något mer av känslan av sjukdom på gång.. Är förhoppningsvis bara lite sviter efter vaccinet som sagt..:)

2009-10-18 @ 20:20:30
URL: http://metrobloggen.se/anki85
Jenny

Åh, man hör ju så ofta om personer som blir sjuka efter vaccination... Inte bra, inte bra. Hoppas du mår bra snart igen!

2009-10-19 @ 09:33:51
URL: http://jennylundh.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mat & Muffins

Bloggen om bakverk & träningsvärk

RSS 2.0